divendres, 7 d’abril del 2017

Sortides abans de Setmana Santa

La setmana del 3 al 7 d'Abril hem fet diverses sortides de temàtiques diferents i hem après moltes coses:
Dilluns 3, vam anar al Parc de trànsit on ens van ensenyar les normes de circulació i vam 
poder-les aplicar en un circuit tancat amb una bici o un tricicle!

Dimarts 4, Mercabarna ens esperava. Vam poder veure grans mercats de fruita i verdura i vam fer un joc molt divertit amb els ulls tancats.L'objectiu del joc era endevinar quina fruita o verdura ens posava el company a la boca sense veure-la! Va ser tot un repte però vam tastar coses que no havíem menjat mai i ens van agradar!





I per acabar la setmana, divendres 7 vam anar fins a Barcelona al Palau de la Música per veure l'audició musica Kantiquipugui!
 
Ara us toca descansar i agafar molta força per acabar el curs!
Molts ànims a tots i Bona Pasqua!
Les tutores de 3r.


 

2 comentaris:

  1. Jo estic molt content de totes les excursions la que m'agradat més era la del Mercabarna.
    Bona Pasqua.Anuar Essahraouy González

    ResponElimina
  2. M'han agradat molt aquestes excursions!
    El que mes em va agradar va ser anar amb bici.
    Matteo

    ResponElimina