dimecres, 4 d’abril del 2018

Fishing with Sam

Fishing with Sam

57 comentaris:

  1. A sigut mol gracios i divertit

    Ariadna Gonzalez Maestre

    ResponElimina
  2. M'agradat molt la historia del ós i els pinguins.

    Mar Lopez

    ResponElimina
  3. La historia a sigut molt divertida i graciosa.
    Melissa Monmany.

    ResponElimina
  4. El pingüi de la bufanda vermella su merexia que el castiguesin!!
    Albert Gallén

    ResponElimina
  5. Qina trampa mes bona li van fer al pigui de la corbata.Daniel Alcalde

    ResponElimina
  6. Es molt divertit!,la foca es la que mes m´agrada.
    Ivet Galan Juncar

    ResponElimina
  7. Es molt divertit,graciós i bonic pero no m'ha agradat lo que ha fet el pingui per que era molt esgoista.
    Carla Estela

    ResponElimina
  8. M´agradat molt pero m´ha donat pena la foca i ha sigut gracios als pinguins els pinguins no han fet be si no han sigut egoistes.
    paola domingez

    ResponElimina
  9. A mi m'ha donat molta pena quan els pingüins els hi han tret el peix a la foca i al ós. Però es molt divertit!!
    Aleix Velasco

    ResponElimina
  10. Per mi aquest video a sigut sobre la enbeja del menjar i també esta molt be editat.Joan pascual

    ResponElimina
  11. M'ha agradat moltissim per mi a significat l'amistad

    Nuria de la torre

    ResponElimina
  12. El video es molt chulo,i m'ha fet gracia el pingüi que es menjava els
    peixos.
    Cristina Morcillo.

    ResponElimina
  13. Pobret el os polar i la foca però la cosa a acabat be molt interessant

    ResponElimina
  14. Que graciós es el vídeo però m ha donat una mica de pena la foca quan li roba el el pingüí el peix.

    Ana Tenllado

    ResponElimina
  15. Asigut molt xulo aquet video aestat mol entretingut i la
    canso a estat molt entretinguda i relacxant christian diaz

    ResponElimina
  16. M`ha agradat molt el vidíeo .Hi el protagonista el lleó marí era molt bonic.El pingüi es mereixia que li castiguesin.

    Àngel Gil

    ResponElimina
  17. M'ha agradat molt sobretot els pingüins i jo crec que si pesquen tots junts pescaran moltissim més!!

    Mireia Coso

    ResponElimina
  18. M'agradat molt quan l'ós esta pescant amb el pingüi i li surten molts peixos grans,a sigut molt divertit.

    Mireia Cazorla

    ResponElimina
  19. Es molt divertit,emocionant i molt bonic m´agradat molt .No mágradat quant el pingui s´ha rigut del os peró jo me rigut
    Irene Soto

    ResponElimina
  20. Saps molt interessant i bonic el final ARNAU

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt perquè fa molta gracia els pingüins i la foca,però el altre pingüi no ha compartit el peix i se l'ha merescut.
    Oriol Becerra Payà.

    ResponElimina
  22. A mi m'agradat molt menys el pingüi que era una mica trapella es
    menjava tots els peixos i al finai ell va perdre Maria Rivera

    ResponElimina
  23. M'ha encantat ha sigut molt divertit perquè fa molta gracia la foca però no asigut molt amable el pingüi perquè no a deixat el menjar que ell avia pescat ABEL BUENO

    ResponElimina
  24. M'ha agradat molt el vidio.M'ha dunat una mica de pe`na la foca pèro
    tot molt divertit i gracios.
    HugoCano

    ResponElimina
  25. El vídeo m'ha agradat però el pingüí que portava una bufanda era una mica
    trapella, però al final l'han aconseguit guanyar.
    Sofia Payá.

    ResponElimina
  26. No se que dir sobre aquest video pero em a agradat molt

    Biel Beltrán

    ResponElimina
  27. Es molt divertit, tracta de un os que vol menjar per que te molta gana pero un pingüi li vol treure el menjar al os, als seus germans i fins i tot a una foca al final es vengen del pingüi.
    Laura Grima

    ResponElimina
  28. El video va de un os polar que esta pescant i hi ha uns pinguins que tenen molts peixos i xinxen a una foca i el os.
    Fins que al final es vengen i el mes burleta el fan servir de am.
    Ariadna Ginjaume

    ResponElimina
  29. M'ha agradat ei vídeo però pobre ós i jo també faria el mateix per no compartir.
    paula cañadas

    ResponElimina
  30. Hola,aquest video ha estat molt divertit ,el personatge que mes m'agradat es la foca i el que m'ha ensenyat es que tinc que compartir sino ningu voldra ser amiga meva.
    Neerea Juan.

    ResponElimina
  31. El video m'ha agradat, feia bastant gracia quan li fan el truco per capturar al pingui que es un egoista.
    Joan Barroso Lopez.

    ResponElimina
  32. Per a mi esta be perquè ell abusava i es menjava els peixos dels demés



    Daniel torrejón

    ResponElimina
  33. M'agradat,es molt gracios pero el pingui de la bufanda no ha sigut molt bo i tambe m`agradat quant el os i la foca san vengat
    Paula Gallén.

    ResponElimina
  34. A lo primer no m´agradat pero a l´ultim si perque ha sigut molt divertit.Sobre tot es que han compartit els peixos.
    Nayara Fernandez

    ResponElimina
  35. A mi m'ha agradat però el que no m'ha agradat,sobretot a sigut el
    pingüí de la bufanda vermella.

    ResponElimina
  36. M'agradat el video però el pingüi de la bufanda vermella no es molt bo només volia el millorb per ell.
    Anuar Essahraouy.

    ResponElimina
  37. m´agradat quan tots es feien amics sobretot quan al final utilitzaven
    a un pingüí estava enganxat a la canya i ell agafava els peixos

    ResponElimina
  38. A quet video magradat molt tambe magradat la foca i el os.Tambe ansigut mol valets.

    ResponElimina
  39. El pingüi que es reia de el os es va enfada i va trama un plan

    ResponElimina
  40. Hola,aquest video ha estat divertit,me han ensenyat ha que tic que compartir amb els company i amb la família perque si no no estaran amb mi i no voldrien ser amics meus al pingüi al que li passat es que no ha conpartit als peixos i s´he menjava als peixos dels demes pingüins i després no li donaven res.
    Tania Laguna

    ResponElimina
  41. Hola,aquest video ha estat molt divertit sobretot la part del final,els personatges estan molt ben elaborats, la elaboracio de la historia també ens ensaña a compartir i a no presumir,els cinc minutsper ami han passat a ser un minut, ha sigut molt entretinguda.

    Laia Umbert.

    ResponElimina
  42. M'agradat molt el video sobretot la primera eccena quan l'os esta peixant.
    El meu persontge que mes m'ha agradat son els pinguins menys al de la bufanda perque es riu dels altres perque ell a pescat y els altres pinguins si pero dos petits y el de la bufanda un pero molt gran pero ha sigut molt graciosa y l'ulktima eccena a sigut la millor.
    Maria Galisteo

    ResponElimina
  43. A mi no m'ha agradat aquest video: al pingüi de la bufanda vermella no m'ha agradat,el seu caracter. Jo avria conpartit tots els peixos.Per culpa d'aquest pingüi tots estaben tristos perque ell es menjava tots ells peixos del mar. El final del video si m'ha agradat perque aquest pingüi a pagat per el que afet.

    ITZIAR CORDERO

    ResponElimina
  44. Es super divertit el vídeo es que un ós polar va a pescar i tres pingüins que un es moll egoista i vol tots els peixos per ell i no
    comparteix res i el ós i els pingüins li fan un castic i el agàfan
    i el pòsan a la canya de pesca.
    Marc Jimenez.

    ResponElimina
  45. El pingüi que no sestava quiet despres un os que no pescava res en canbi ell si ni havia una foca que pescava pro el pingüi sel treia i al final el os li va atar am la una caña de pescar i el pingüi agafava els peixos.
    ami ma agradat.Noa

    ResponElimina
  46. Havia un os que estava pescant i no pescava res.
    Però havia tres pingüins i el del mocador pescava molt peixos
    i no li donava cap a ningú ni el os que no tenia cap peix.
    La foca li va ajudar al os i al pingüi el van lligar a la canya de pescar i li va ajudar a pescar.
    A mi ma agradat molt.
    Júlia

    ResponElimina
  47. El vídeo ma agradat molt perquè el pingüí es un golafre i bol tot el menjar per ell sol,però al final estan farts del pingüí i al final llavors la foca surt i li dona un sust i el pingüí senba i l'agafa i el fa pescar menjar.
    Josep Maria Bastida

    ResponElimina
  48. M´agradat molt el video.Tambe m´agradat quan menjava el pingui pero
    era molt abuso.
    Hugo Santos

    ResponElimina
  49. Per a mi aquesta historia m´ha semblat molt divertida i que m´ha ensenyat a que he de compartir perque si no no voldran estar amb mi.

    Jordi Jimenez Pajarero Caparros

    ResponElimina
  50. Aquest video ens ensenya a compartir i es divertit.Hugo Sancha

    ResponElimina
  51. M´ha agradat molt perquè diu que no et pots creure el rei de tot.
    Gisela Barral Puig

    ResponElimina
  52. M'agradat molt el video peró el pingüi no es molt bo.
    Perque ell podria compartir amb els demes
    CARLA ADALID SÁNCHEZ

    ResponElimina
  53. A mi m'ha agradat perquè he après que no ens hem de riure dels altres i que no
    haig de ser egoista.
    Matteo Del Vecchio

    ResponElimina
  54. El os i la foca han sigut molt valents i els pingüins han aprés la lecció.
    M'ha agradat molt.
    Carla Glavín Jiménez

    ResponElimina
  55. ma agradat molt per que al final els pingüins l´os i la foca es fan amics i cooperen per pesca Biel Alcaraz

    ResponElimina
  56. Parmi el video no aestat malament per els pingüi li aturnat la jugada Diego Sànchez

    ResponElimina
  57. El video a estat bonic però el pingüi es riu de el os
    Paula Noguerol

    ResponElimina